Topless, weed & fläktare

Andra dagen styrde vi kosan mot havet. Där var verkligen liv och rörelse kan jag lova. Det var fullt av försäljare som fläktade runt med fina strandfiltar likt en skock fåglar som flaxar med vingar, väldigt roande att se och vi döpte om dom till fläktare.

Plötsligt så kom en tjej som såg väldigt bra ut och struttade majestätiskt förbi oss, cirkulerade ett varv, väldigt uppfordrande att ALLA skulle lägga märke till henne. Vilket vi onekligen hade gjort. Sedan gick hon till sin plats och tog sakta av sig sin tunika……..och tog på sig en ny!!!!!!!! Då ramlade polletten ner för oss att det faktiskt var en modeshow på G.

Senare dök en fruktförsäljare upp och när han får syn på mig ställde han ner all frukten, pekade på mina tuttar och utbrister :-”Money, money”…… smått förvirrade undrade både jag och maken vad han menade men maken löste gåtan då det visade sig att jag tydligen hade 1 euro liggandes mellan tuttarna.

Men jag hade i alla fall mina tuttar i tryggt förvar i bikiniöverdelen, vilket var mer än man kan säga om de flesta här. För vi har nog skådat bara tuttar i alla möjliga och omöjliga former.

Under kvällen passade vi på att testa den fantastiska strandpromenaden och även här dök det upp strandförsäljare av alla dess slag. Bland annat blev jag exempelvis erbjudande att få göra rastaflätor, vilket fick mig att undrar vilket hår hon tänkte fläta.

Maken blev erbjuden att köpa klockor och när han inte ville ha det, blev vi till vår stor förvåning erbjuden att istället få köpa weed!!!!!!!!!! Vilket vi naturligtvis tackade nej till. Men maken erbjöd i retur honom en snus istället, men det tackade HAN tydlig chockad nej till.

Tillbaks på hotellet var det efter middagen dags för kvällens underhållning igen. Denna gån var det dags för karaoke och gissa vad……….jo maken ställde genast upp!!!! Och vilket låt valde han………..självklart valde han midsommasnatt med Eddie Meduza!!!!!!

Efter en trög start där de frågade maken vad man gör på midsommarnatten i Sverige och min älskade make svarde till min stora fasa:-” We eating, drinking och fucking”……..Det blev helt knäpptyst i publiken, liksom finsk stämning, då publiken faktiskt mest bestod av 70-plusare och antagligen inte riktigt vana vid sådant språkbruk.

Men när han väl drog igång med sången fick han igång hela publiken ordentligt.

Uppträdandet var nog oförglömligt då han under resten av vistelsen hela tiden fick höra ” Oh, hey, you the midsommarnight-guy eller ”we got you on film, you so good”

Fortsättning följer…………………………

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!