Glitter, Glamour & Melodifestival

Nu kör viiiiiiiiiiii…………………Så lät det i tv när jag kom hem med andan i halsen (hade ”tvingat” en kollega att skjutsa mig med bilen hem, då cykla hade fått mig att missa första låten) .

Just in time för denna tredje deltävling i MELODIFESTIVALEN 2012.

 

Sonen upplyste mig om att maken hade sagt att det bara e riktiga skitlåtar med i kväll, ja tills maken fått syn på att Molly var med, då hade han tydligen tystnat och sagt Mmmmm.

 

Hmfr, detta mmmmm upprepades av maken under kvällen under låt nr 2 och låt nr 4. Dessa två bidrag åkte ju dessvärre ut (hahaha)

 

Mina ”ögongodis” gick ju vidare i alla fall, nämligen låt nr 2 & låt nr 6.

 

Vann rätt låt då?

 

Ja Molly, absolut, vilken härlig ballad.

 

Men Ranelid´s Mirakel med, det var ta mig sjutton vad som just inträffade, helt otroligt. Jag hade i ett värsta scenario kunnat tänka mig den i andra chansen så han kunde duellera mot Thorsten Flinck.

 

Nä, Molly och Andreas skulle gått till final, i mitt tyckte.

 

Nä, nu ska denna schlagerslyna snart natta sig, efter finalen i Gladiatorerna förstås. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!