Styrka, lögner & socker

Dagens, för mig (och alla andra vädurar), horoskop lyder ”Det kan hända att du måste akta dig för att vara för öppen och rak gentemot andra människor idag. Undvik att umgås med stora egos. Det kan hända att du plötsligt blir passiv eller aggressiv. Trots det kommer någon att försöka lura dig”

 

Hmmm, det här lät ju mindre trevligt. Undra om den där boken är någon slags domedagsprofet. Fast visst, jag har ibland faktiskt varit för öppen i vad jag tänker och tycker och tro mig, det har inte alltid gjort saker och ting lättare för mig, snarare tvärtom. Så visst, kanske man ska lära sig att hålla inne vad man tänker och tycker.

 

Men ärligt talat, vore det inte lättare om alla sa vad de egentligen ville? Vore inte missförstånden mindre då?

 

Jag är uppvuxen med ” ärlighet vara alltid längs” och trots att jag gång på gång får bevisat för mig att det inte har stämt, så är det något som jag fortfarande tro på. Jag menar i slutändan, måste det ju vara så. Eller hur?


För alla er, som gett nyårslöften om träning & hälsa (för all del, även ni som INTE har gjort det) vill jag passa på att rekommendera en mycket bra sida, med bra priser & grejer. www.gymkompaniet.se




 

Vill avsluta med att säga att jag verkligen saknar snön. Se själva på denna bild från jan 2011, visst ser det härligt ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!