Feber & film

 

Väckarklockan ringde imorse som vanligt men när jag slog upp mina ögon, kände jag en fruktansvärd huvudvärk, typ som jag hade all värdens bördor tryckta över mitt huvud, mina leder värkte som om jag vore en 80-årig reumatiker, inte för jag vet hur en 80 årig reumatiker känner sig, men man kan ju TÄNKA sig.

 

Så stod det klart för mig, jag har feber och jag kan inte gå till jobbet idag. Det var faktiskt inte en kul insikt, då jag just idag verkligen hade velat vara på jobbet. Men som vanligt blir inte saker som man tänkt/planerat. Men är man sjuk så är man, så det är bara att planera om.

 

Igår såg jag filmen ”The girl wiht a dragon tatto”, och jag måste ju säga att jag är mycket,, mycket glad över att jag & maken INTE gick och såg den på bio. För fy sjutton vad kass den var.

 

Nu tillhör jag ju dom som verkligen älskar Millenniumfilmerna. Dom svenska är verkligen superbra, men denna amerikanska vara bara beige, tråkigt och fattig. Enligt mitt tycke saknade den filmen något driv. Som om de amerikanska filmskaparna inte har förstått själva storyn.

 

Mår fortfarande kass och efter kontroll med tempen visar att jag visst fortfarande har lite feber *suck* Detta trots en "Tidaholmsblandning"= 1 ibumetin och 2 panodil.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!